måndag 12 november 2012

Lite om en social power walk



Jag och min vän Jenny har startat en hurtig tradition - för visst är nåt man ska göra för tredje gången just en tradition? Om måndagarna tar vi oss en rejäl långpromenad i effektivt fettbrännartempo, strax över en och halv timme i tid.. På bilden ser ni mitt senaste inköp i sportig väg - ett brett pannband som värmer öronen men ändå håller bort hår och håller huvudet svalt. Från Stadium!

Och ni som läser min blogg regelbundet vet ju att jag gillar att cykla, springa och hålla igång så att kombinera detta med att vara social och prata om allt mellan himmel och jord (utan barn) är ju bara toppen så här i novembertider!

Upp och hoppa - ut och gå. Eller spring! Eller!!??

8 kommentarer:

  1. Har också en liknande buff på skallen när jag är ute.

    Hade tänkt ge mig ut ikväll, men har fått en nerv i kläm i vristen. Gör vansinnigt ont. Men plötsligt brukar det släppa så man vet aldrig. Kanske blir det en tur ikväll ändå.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Åh, jag gillar verkligen att vara ute och gå i mörkret. Tyvärr får jag oftast gå själv, för jag har ingen bekant som gillar att vara ute i mörkret (trots sällskap). Så oftast får jag gå själv, det är väl inget problem i sig, det kunde bara vara skönt att ha någon som "putter på" ibland bara :-/

    Hoppas att ni fick en fin kväll ute iallafall!

    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  3. powerwalk är härligt, tyvärr är jag dålig på att trotsa mörkret. Kanske skulle skaffa mej en gå-vän...! :-)

    SvaraRadera
  4. Du är en riktig hurtbulle ;) Och bra inspirations källa! ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Japp, imorgon blir det en löptur! Idag har jag barnkväll så det går inte. :-)

    SvaraRadera
  6. Det är så jag får ihop min kvalitetstid med vänner, antingen en PW i skogen runt ån eller ett pass på gymmet. Toppen att kunna förena nytta med nöje!!

    SvaraRadera
  7. Åh vilket snyggt, ett sånt vill jag också ha! fanns det i fler färger!

    Vad roligt att ni hittat en så trevlig tradition! Kanske kan hänga på någon gång!!

    Stor kram fina du!!

    SvaraRadera
  8. Hittade hit via en annan blogg.
    Har ett liknande pannband från stadium fast lila.
    Bara älskar det.
    Och självklart kan du kalla det tradition ;)
    Härligt och bra sätt att umgås på dessutom.
    Hoppas ni får en skön Onsdag, nu ska jag spana vidare lite här på din mysiga blogg. Kram Malin

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!