söndag 11 november 2012

K som i..


K som i kaffe på sängen. Speciellt på fars dag!
Alla som har en pappa, lever med en pappa eller känner en pappa har en chans att gratta sin pappa idag! Vi har grattat familjens pappa med kaffe på sängen och ett paket med en ny löpartröja i.. Hipp hipp hurra!

För Dig som trillar in här ”av en slump” är vi ett gäng som håller på med en bloggutmaning under november. Vi betar oss igenom alfabetet dag för dag och har nu kommit till K! För varje kommentar på mina A-Ö inlägg skänker jag en krona till Cancerfonden så välkommen med ditt avtryck! Kolla fler alfabetsbloggare här: 



14 kommentarer:

  1. Kaffe är gott! ;) Vi har samma idag :)
    Önskar en skön söndag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Här blev det nya kuddar i farsdagspresent vilka invigdes direkt med en timmes extra sovmorgon, kaffet fick han vid köksbordet!
    Ha en bra söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kaffe....hur skulle man klara sig utan :D

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. En kopp kaffe e aldrig fel. Det är tack vare denna gudomliga dryck jag vaknar till liv varje morgon. Ha en fortsatt härlig söndag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Frukostkaffe en ledig dag är nästan oslagbart. Sitta länge vid frukostbordet och smutta är såååå skönt.
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Jag klarar mig gärna och bra utan kaffe men inte trevliga bloggar, hihi!

    kramen

    SvaraRadera
  7. Frukost på sängen är helt klart underskattat. Tror vi skalli nföra det som vana här hemma lite oftare. kaffet får dock vara. Urk! Har inte lärt mig dricka det än ;)

    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  8. Åh vad det ser gott ut, och jag som inte ens gillar kaffe :) Idag gör jag återigen ett litet inhopp i din utmaning. Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Tycker det är roligt att kika in era utmaningar =D. Samt så gött med kaffe på sängen =D

    Ja det måste du kika in, för det var så bra igår. Men Solsidan är ju också bra

    Hoppas att du haft en bra dag

    SvaraRadera
  10. Och en jäkla bra utmaning också.

    SvaraRadera
  11. Mysigt med farsdagsfrukost! Men kaffe klarar jag mig utan, jag dricker bara te ;) Säger det igen, en rolig utmaning, kram Suss

    SvaraRadera
  12. Mysigt och kaffe är så gott!

    SvaraRadera
  13. Vad skulle man göra utan kaffe...ha en fin måndag Sara kram Diana

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!