onsdag 12 september 2012

Lite om en uppladdning

Det är ju en underbar höst vi har hörni! Vackert väder och nästan ljumma vindar. Hoppas det håller i sig länge!

Det är redan onsdag och om allt går som det ska är det en dag full av jobb och diskussioner, premiär för sonens jympa i ny grupp. Det är också första behandlingen för den här himla tanden jag tjatar om och det är bara tre dagar kvar till Stockholm halvmarathon! Jag startar 16:15 på lördag och har ännu inte fått ”nerver” för loppet, kanske för att jag haft fokus på tandskrället någon vecka och först nu kan börja ladda rejält mentalt… Sista träningsveckan går ärligt talat åt fanders men jag får förlita mig på att alla pass dessförinnan ska ta mig runt septemberStockholm!

Bilderna är från en utflykt i helgen.

9 kommentarer:

  1. Åhhhh, då önskar jag dig lycka till med springningen då! Vad kul!

    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå bra för dig i stockholm! Kör hårt!

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga foton! Hösten är verkligen en underbar årstid.
    Lycka till med loppet! :-)

    SvaraRadera
  4. Stort, stort lycka till i loppet! Du kommer att rocka!!

    Ps. Otroligt fina bilder!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig lycka till! Vi firar min födelsedag den dagen. Idag har det kommit en del regnskurar här men varit fint emellanåt. Har suttit inne och pluggat. Ångrar nu att jag inte gick ut lite. Hoppas fint imorgon med! kram!

    SvaraRadera
  6. Halvmarathon! Häftigt!
    Härliga höstbilder. Det här är min favoritårstid, känns som en "ladda batterier" tid för mig.

    Kul att läsa om dina drömmar också.

    Ha en skön dag/Hannis

    SvaraRadera
  7. Lycka till med loppet!! Att vila lite mer strax innan är säkert inte fel... du h ar ju massor av mil som är gjorda och verkar vara väl förberedd. Det går bra ska du se! Heja heja!!

    SvaraRadera
  8. Du kommer att fixa det vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Givetvis kommer allt jobb du redan har lagt ner att betala sig nu. Starkt jobbat. Och du, rotfyllningen går fint! Jag lovar!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!