måndag 13 augusti 2012

Utmaning

Hemma efter sköna Arvikadagar! Packar upp och kollar post, förbereder kropp och själ på vardag..

Vi står inför en utmaning här hemma! Imorgon börjar maken att jobba igen efter sin ledighet, jag och kidsen har två dagar själva hemma innan jobb- och dagisstart.

Barnen har verkligen haft sommartider nu, somnat vid tio elva nåt och sen sovit länge på morgonen. Härligt! Så. Hur ska vi på denna korta futtiga tid som är kvar nåt så när lyckas att finna vardagsrutiner igen? Vill ju inte komma med två zombies till dagis på torsdag.. Fortsättning följer..

2 kommentarer:

  1. Jag har också lyckats vända på dygnet, så de är inte ensamma om det :-) Zombievarning även här alltså :-)

    SvaraRadera
  2. *skratt* Vi har exakt samma bekymmer här. Båda små är vakna nu exempelvis...Men imorgon skrämmer jag upp dem vid 7:30. Sen plågar vi oss igenom dagen och förhoppningsvis somnar de lite tidigare imorgon. På onsdag är det dags...

    Kramar

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!