tisdag 19 juni 2012

Halledudane va söta va!?

Först.. Tack för alla fina och gulliga kommentarer ni lämnar här på bloggen!! Ni ska veta att jag uppskattar dem jättemycket och jag blir så glad så glad så glad!! Som en liten flicka:-)

Haha ta en titt på de här små rara barnen då! Vilka är det? Små lintottar i klassiskt randigt, killen helt cool klädd i randigt från Polarn& Pyret (tror jag, det är en mus på armen.) Tjejen med läckra hårspännen i håret, dubbeltofsar på det..

Jodåsåatt!! Det är brorsan och jag, han är väl drygt tre och jag drygt fem. Det var hos faster S som pappa hittade dessa gamla kort och med hjälp av lite teknik skickade dem till mig.

Halledudane va åren går - och tack faster för minneshjälp längs ”memory lane”..

15 kommentarer:

  1. VAd roligt det är att se sådana där gamla bilder, det är ett speciellt skimmer över dem :)

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är det kul att titta på gamla kort och resa tillbaka i tiden!

    SvaraRadera
  3. Vilken söt troll ni var :)
    Lika som bär!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  4. Åå..så herlige bilder :) Så koselig å se dere som barn :) Kjempesøte og veldig blide :)

    Ha en kjempefin smilende dag, vennen :)
    Klem og kos :)

    SvaraRadera
  5. men å så gulligt!!
    Härligt att du springer så mycket. Då vet du ju att det går åt några uppsättningar kläder och gärna schyssta.. Man blir ju så grinig då man valt fel kläder vid en runda.

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Jo - tiden har en förmåga att wroooom förbi.....

    SvaraRadera
  7. Har inte H lite drag ifrån brollan? eller dig blir det ju såklart! Trodde att det var mannen som liten först ( vänsta bilden alltså ;O)

    SvaraRadera
  8. Jag skulle gissat att det var du och det var det ju också!
    Söta så! Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga sommarbarn ni var! Det riktigt osar sommar om bilderna!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Det är nåt speciellt med gamla foton... Hihi! Söta ni var. :-D

    SvaraRadera
  11. Gulle då! Och randigt, precis som det ska vara :)
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Jojo...tiden har en förmåga att dra iväg.
    Visst är det roligt att titta på gamla kort?
    Äh..vad säger jag? Gamla och gamla..SÅÅ gamla är vi väl inte? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Men ååååå så söte ni ä!! Tänk att vi å ha vare sö små! Kram

    SvaraRadera
  14. Så somriga och fina!
    Och tunnan är nog 1,20 cm hög så det får blir flera flaskor ;)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!