torsdag 31 maj 2012

Några rader om inget särskilt..

Det har varit en lång dag och det känns som om det också varit en lång vecka. Jobbmässigt sett alltså. Kom hem sent ikväll efter en mycket lyckad personaldag, som friskvårdsaktivitet fick vi testa orientering och det var sannerligen inte igår! Alla kom runt… Det var roligt faktiskt, roligare än vad jag minns skolorienteringen för många är sedan!

I princip har alla dagat börjat tidigt och slutat sent denna majvecka 2012, det är och har varit mycket aktiviteter av olika slag. Kul, men många timmar... Så, hur mycket jobb-addict jag än är och säkert uppfattas som kan jag inte annat än känna att det ska bli skönt med helg. För bedrövligt fantastiskt skönt! Skrota hemma och gå på kalas, gosa med älskade barnen och åka på Flygdag. Pussa lite på mannen också, han har varit borta större delen av veckan och fina mamma har tillfälligt tagit över markservicen här hemma. Tur ni finns - farmor farfar mormor och morfar!! Ställer upp och fixar för att vi ska få vardagspusslet att gå ihop! Långt bort, men ändå nära.

Vad har du haft för dig en torsdag som denna??

5 kommentarer:

  1. Skönt när man har föräldrar eller svärföräldrar som hjälper till! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Håller med. Skönt med helg!!!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  3. 10000 tack till dig! Trevlig helg nu. Jag är helt ofukuserad och räknar ner...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken alldeles fantastisk tallrik!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!