onsdag 18 april 2012

Bara man vill (måste) så klarar man allt!

Bild från nätet, det finns många av den här sorten..
Jahaja, gräsänkekvinnan reder sig själv.. Vi har annons ute på Blocket för att sälja vår ”lilla” extrabil Chevrolet Transport och nu när maken är på jobbuppdrag har jag själv fått svara på frågor från olika intressenter som hört av sig med diverse spörsmål. Fram med serviceboken bara och ett par samtal till brorsan så kan jag ge svar på tal. Jodå, den är rostskyddsbehandlad.. Joodå, du förstår att det finns ingen kamrem utan en kedja så det är inte så konstigt att inte remmen är bytt. Med mera.

Kanske att jag till och med fått den såld..

Avslutade kvällen med att montera in bakåtvända barnstolen och efter att ha fått telefonsupport från nämnd make och praktisk hjälp av en granne gick det ju bra till slut, det också.

8 kommentarer:

  1. Det är ganska bra med såna tillfällen ändå, när man får bevisat för sig själv hur satan i gatan bra man är och hur mkt man kan själv :-)

    SvaraRadera
  2. Det äe faktiskt skitbra att man gick tillbaka till kamkedja istället för kamrem. Det kostar mindre pengar och mindre svordomar när man ska byta... :)

    SvaraRadera
  3. Haha... bra gjort. Gubbarna vill ju gärna kedjan och inte remmen för då får de byta lite då och då.;-)
    Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Vad du kan! Bra tjej reder sig själv eller!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Min man brukar kalla sådana som dig (och mig då) för ett rekorderligt fruntimmer. Det är väl charmigt? Och sexigt? :) :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Bra där ;) Jag är inte heller den tekniska typen...kram Diana

    SvaraRadera
  7. Vi klarar mer än vad vi vet:).
    kramis

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!