onsdag 9 november 2011

Yes! Arga Snickaren!

Egentligen följer jag bara en enda serie just nu; ARGA SNICKAREN! Ikväll är det dags igen, jag laddar för att följa ännu en renoveringsoduglig familj och se vilken situation de själva försatt sig i. Inte klokt hur det kan bli, familjerna som börjar med alla sina drömprojekt typ SAMTIDIGT utan att ha koll på HUR man renoverar. Sen så kommer Anders och hans team och räddar upp delar av situationen och delar samtidigt ut goda råd och läxar upp deltagare till höger och vänster vartefter han nystar upp anledningar till att det blivit som det blivit. Kombinationen snickare/ psykolog funkar bra i Arga Snickaren! Lyckotimme för mig!

(Och så undrar man alltid. Är det verkligen på riktigt?)

1 kommentar:

  1. Har oxå följt det fram till igår, då blev jag bara förbannad. Hur många puckon finns det och kan de inte någon gång följa något sånär normals människor. Till och med jag skulle kunna göra det bättre ju!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!