fredag 25 november 2011

Ingen tv på rummet

Är på utbildning totalt tre dagar, vaknar upp i Sigtuna nu sista dagen och avrundar och åker hemåt framåt eftermiddagen. Har nämnt innan att jag tycker det är en riktigt bra utbildning vi går, hjälper verkligen till att vidga och förnya perspektiv!

Enda kruxet. Saknar mina barn nåt otroligt! Herman jag i alla fall prata med i telefon ibland men Lill-Skrutt är det ju annat med, där blir det rapporter och berättelser från mannen istället.

Ingen tv på rummet. Är det nåt med det? Ja, Detta ställe har inte det och plötsligt inser man vilket sällskap tvn ofta är i såna här hotell- sammanhang. Så, Ingen morgontv på fyran innan frukost. Lite bloggar och WordFeud via telefonen istället. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!