torsdag 3 november 2011

Fin liten värld

Å maj gåd va mycket fint det fanns på klädpartyt hemma hos Elin ikväll. Gick hem därifrån med klänning/koftan på bilden ovan, på riktigt är den i stort sett svart och inte så grå som den på bilden. Leverans om ett par tre veckor..

Å va världen är lite liten ibland ändå! Klädpartyn är liksom så mycket mer än bara shopping och gott fika. Det är en chans att träffa lite kompisar och få några nya kontakter med hjälp av vänner man har sedan tidigare. Gillar det! Bara som ett litet exempel var värdinnan ikväll en mamma till en kille vars pappa jag träffat på ett barnkalas för en kompis son, densammes son som går på våran sons simskola.. Typ! Ja, kanske inte så konstigt att tjejer i ungefär samma ålder i samma bostadsområde har såna kopplingar men det är alltid spännande att träffa nya människor som man inte träffat tidigare, trots att man har flera gemensamma nämnare!

Annars. Herman är hemma igen efter sina lovdagar hos farmor och farfar. Jag har varit ledig idag och fått ägna all tid till mina älskade yrväder. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!