tisdag 8 november 2011

Förebilder

Här har ni tre "förebilder" av vårt kök/ vardagsrum. Det fina i det hela är att det i praktiken skulle kunna tas "efter-bilder" nu! Väggen som ni ser är halvt om halvt nere på bilden är nu på riktigt helt borta och vi har ett stort och härligt kök/ vardagsrum! Vi har haft proffshjälp i form av Pelle Strand här ikväll, han hjälpte oss att göra ett snyggt "snitt" i uppekant.

Det är en del kvar att fixa men så fort som jag är hemma i dagsljus ska jag fota och visa här på bloggen!

(Slås av att man använder rum så olika beroende på vad man fyller dem med eller hur gränserna för dem går. Tidigare har rummet varit lite mer rum och nåt man använder lite till kvällar och helger och känns lite "fint" om ni missförstår mig rätt. Nu, med en öppen planlösning blir det automatiskt andra lösningar. Herman plockar med sina bilar upp och ritar och pysslar på soffbordet medan vi fixar med mat och disk. Det blir ett allt-i-ett-rum på ett helt annat sätt. Häftigt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!