söndag 9 oktober 2011

Homeparty

Det är mycket med homeparty nu. Är det inte House of Lola så är det Tupperware. Är det inte Me&I så är det Living and Room. Som idag. Spenderade delar av eftermiddagen på homeparty hemma hos en granntjej, fina grejer och gott fika i ett mysigt hus! Och jag är väl som de flesta andra, tänker innan att jag ska verkligen inte köpa nåt. Vi har ju grejer så det räcker. Vilka behov skulle nya grejer fylla? Men, sen är det ju mycket fint och man vill inte verka oengagerad på minsta sätt. Sååå...
Ett större brickbord och ett mindre intar vårt hem inom kort. Tror det kommer bli bra - vi är i slutfinishen i sovrumsmålandet och ett par nya brickbord kommer få en fin placering nånstans i närheten av sovrummet. Får se..

3 kommentarer:

  1. Men gud finns det partyn för såna saker?! Tack och lov har jag aldrig blivit bjuden på ett sånt - jag hade ju köpt på tok för mycket.

    SvaraRadera
  2. Men gud finns det partyn för såna saker?! Tack och lov har jag aldrig blivit bjuden på ett sånt - jag hade ju köpt på tok för mycket.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!