torsdag 8 september 2011

Sista sensommarkvällen?

Hemma, landat i soffan efter några intensiva dagar på jobbet. Eftersom jag var ledig i måndag känner inte hjärnan ikväll att det är fredag redan imorgon, känns mer som att det är ett par dagar av jobb kvar just nu.. Men, imorgon avrundar jag veckan och ska ääääntligen fixa håret som är både slitet och skarvigt såhär efter sommaren. Ser fram emot det!

Idag kom min käre man in till stan med barnen för att han skulle hinna i tid till en kvällsaktivitet och jag kunde ta bilen hem. Den lata och bekväma i mig slog till och vi köpte oss middag ute (Gyllene måsen:-))och kunde sen leka en stund ute istället för att fixa i köket. En underbar sensommarkväll, klart man vill vara ute då!

Dagens bästa:
-mamma idag fick vi fisk på dagis. inte sån fisk som finns i sjön. du vet det var sån fisk som man köper i affäjen.

Älskade unge!

2 kommentarer:

  1. Ljuvliga bilder på finaste H och E och härlig kommentar av pojken vi saknar!!:) Hörde ditt meddelande idag!! Vore verkligen kul att ses snart!! Ska vi ringas och bestämma ngt?!? Stor kram fina!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!