onsdag 14 september 2011

Orka!?

Det händer mycket denna vecka. Förutom dotterns besök till sjukhuset (gick bra, hon har gått upp 2 kg och växt 5 cm), sonens gympa-premiär och en smygande tanke av "måtte de hålla sig friska" så är det full rulle på jobbet från morgon till kväll. Nu i två dagar gör jag tillsammans med min chef anställningsintervjuer för en tjänst på kontoret. Kul, omväxlande och lärorikt! Med detta uppdrag samt mycket annat och fulla dagar tog jag i kväll jobbdatorn med hem för att rensa undan mail och skaffa mig bra koll.

Till saken.

Medan jag känner mig nöjd att jag sitter där får jag detta sms av min roliga kollega:
Har du Ica buffé-tidningen? Recept på äppelchutney! Kanonbra sätt att bli av med äpplen - ge bort en burk varje gång du blir bortbjuden!:-)

Mitt svar:
Det ska jag genast göra. Tar med en burk imorgon.

Hennes svar:
Bra

Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska komma ur den här situationen..

2 kommentarer:

  1. Haha, du får ta nattpasset alltså, lycka till! Kram

    SvaraRadera
  2. Du skulle ju gett henne några äpplen och en burk så kunde hon göra sin Äppelchutney själv =)
    Hoppas du fick sova lite i alla fall.
    kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!