fredag 9 september 2011

Klippa kort(are) och tappa bort

Kom hem till uppdukad taco-middag idag. Jonas och barnen har varit lediga idag och bara haft det skönt, Mathilda kom efter skolan tillsammans med en kompis. Fullt hus!

Jag tog omvägen över frisören efter jobbet, som jag skrev igår så var det minst sagt välbehövligt! Duktiga duktiga Maja gick jag under flera år till tidigare, nu har hon haft frisöruppehåll och ägnat sig åt annat. Gissa om jag blev glad av nyheten att hon nu är tillbaka som frisör igen - den här gången på Salong Brännpunkt.

Dagens klant: har lyckats att slarva bort min kalender med alla höstens tider för möten, utbildningar och aktiviteter. Usch för det! Har känt mig riktigt naken idag! Har ju ändå lagt in en del i Outlook så mycket, men inte allt, kunde jag återskapa. Hoppas verkligen att den dyker upp - i kylen? - i badrumsskåpet? - under cykeln?

Å så kör vi lite lugg ett tag!
Nu är det fredag kväll och det är vi alla värda - tycker jag! Ha en fin kväll!

1 kommentar:

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!