söndag 25 september 2011

Gilla höst?

Det är många som säger att de inte tycker om hösten, att det är den värsta årstiden på året. Det där har jag funderat på en del, om det är den värsta tiden eller om det kanske nästan är tvärtom? Att det är den bästa? Kan det inte vara så att det är väldigt stor skillnad på höst och höst? Vissa höstdagar är det regnigt grått och bedrövligt (november till exempel), man vill helst bara lägga sig under en filt och vänta på att det ska bli kväll. Andra höstdagar (slutet september, den 25e till exempel) vill man vara ute så mycket som möjligt och promenera, kratta löv och andas in frisk höstluft. Det är sådana dagar som kameran nästan automatiskt åker fram och får följa med på promenaden. Som idag alltså..

Så länge som höstdagar är som den här dagen så tycker jag riktigt mycket om hösten! Heja!
Slussen i Hackefors
Min pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!