söndag 14 augusti 2011

Söndagsfunderingar

Godmorgon!
Idag är det söndag och under dagen kommer mannen hem från sitt Vasaloppsäventyr, det gick bra för honom och kompisen han cyklade med.
Tänker gång på gång att detta är sista lediga dagen för imorgon väntar jobb och vardag. I slutet på veckan kommer inskolningen av dagis att vara klar så då ska vi hoppa på i ekorrhjulet. Ska verkligen göra mitt bästa för att det inte ska snurra på för snabbt! Funderar på olika praktiska lösningar för att få ihop hemmet-jobbet-barnen i en så bra kombination som möjligt, ingen lätt ekvation tycker jag som småbarnsmamma! Vill ju hinna träna och ha ett socialt liv också!

Sista lediga dagen, det pysslas här hemma och jag ska hoppa in i duschen för att ta med barnen på en liten utflykt. Blir säkert några bilder här på bloggen senare idag..

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!