tisdag 19 juli 2011

Klubb-premiär!

Kolla vilka godingar! Kusinerna fick efter maten en varsin klubba och snacka om nöjda! Erik och Edith är småbarnen i barnaskaran om fem barn när vi träffas med min bror och hans familj, det skiljer bara drygt fyra månader mellan dem. Medan de lite större barnen hänger på största killen Jespers rum så hänger dessa stjärnor nere hos sina föräldrar.

Nu! Nu ska jag och käre maken på lite egentid! Och tro nu inte att vi drar på shoppingresa till Oslo eller spa i Sunne, nejdå.. Vi packar våra ryggsäckar med liggunderlag och sovsäck för två dagars vandring med övernattning i stora naturreservatet här i kommunen. Det blir vi och vandringskängorna, några mygg och förmodligen ett möte med en och annan tysk! Och för att det inte ska låta för pretto kan jag lova att jag hinner köpa på mig lite saltlakrits på Ica innan vi åker - inte bara äta mat på burk..

2 kommentarer:

  1. Önskar en trevlig vandring! :)
    /Anneli

    SvaraRadera
  2. Härligt.
    Jo Sara det är såhär att vi går skilda vägar... Vi blir kvar i Malmö men på två skilda adresser. Har bara plockat bort det från FB då jag inte vill såra Johan och skriva där. Mitt beslut och det ligger ingen annan bakom, men det funkade inte längre..KRAM

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!