måndag 18 juli 2011

Bilduppdatering!


Kusin Axel i full färd med att sluka en dubbelDaim på helgens sommarfest. Vet inte många som klarar av det konststycket lika snabbt som Axel! Inget "den som spar han har" här inte, och det gör han ju rätt i - Daim är nog av det godaste man kan köpa i en godishylla! Aktuell anhalt på vår road-trip är Arvika - andra gången denna sommar! Här, liksom alla andra ställen, finns det gott om Iphones och även vår son är helt såld på alla olika spel det finns på dem. Här är det morfar som ska få sig en liten lektion i utbudet, att vara med på kort samtidigt som man spelar Angry Birds var väl inget som uppskattades jättemycket..

Men till slut så! Helt spontant - förstås!!


Lilla fröken spelar förstås ingen Iphone (än, det är väl bara en tidsfråga..) men hon är desto mer aktiv, det gläder mig ändå att faktiskt få springa efter henne nu när hon äter mat som hon tål och som hon får energi av. Här är hon i färd att ta sig ner till bilen, kanske hämta sig nåt? Faktiskt - som stolt mamma vill jag också meddela att hon kan gå på egen hand nu!


Några bilder från helgens sommarfest, kul att se många paket på en gång som så uppenbart har ett sommartema! När det är så många paket i omlopp i vanliga fall, då är det ju i regel tomtar röda snören på..





Herman, Hedda, Mathilda och Edith är på nån form av expedition, kan tyckas lite oorganiserat av bilden att döma men jag tror de letar efter en fågel och det behöver ju inte vara så uppstyrt.. När man tänker efter!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!