måndag 27 juni 2011

Mina två killar!

Stor och lite mindre stor, mina två killar. Det har på senaste tiden väckts ett begär i sonen, han vill bli lika lång som pappa! Och inte bara lika lång, han vill kunna brotta ner pappa och bli starkare än pappa. Springa fortare än pappa, hoppa högre.. Sen är det också häftigt att få följa med pappa på diverse pappa-grejer som att kolla bilar, köra till tippen och tvätta bilen. Det finns en värld mellan de två som jag aldrig kan ge mig in i, en pappa-son relation som den mjukare mamman inte ska lägga sig i..

Fint tycker jag, att det finns så många olika sätt att visa kärlek!

3 kommentarer:

  1. Far och son... mysigt. Så himla bra beskrivet.
    Viktig och fin kontakt som följer dem åt hela livet..det är nu den skapas!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Så mysigt, skönt att höra att den tiden kommer, just nu får pappa bara höra bort när han kommer, vilket i nästa stund är glömt då det är kram utdelning.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild....beskriver verkligen känslan och kontakten mellan far och son!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!