söndag 22 maj 2011

Morgontur med flyt!


Redan klockan 07.00 hade jag snörat på mig skorna och gav mig ut på en tur i spåret. Jag är mest van att springa på eftermiddagar/ kvällar så jag blev positivt överraskad av hur lätt det gick att springa på i princip fastande mage (okej, jag grundade med en banan). Superhärlig känsla att springa i det tempo kroppen själv vill, samtidigt lyssna på fåglarna och fascineras av allt vackert i skogen! 7 kilometer senare blev det frukost, dusch och packning inför dagens tågresa till Stockholm!

Edith diggar sin katt som vi alltså döpt till Lisa. Skulle önska att vi kunde hitta en likadan så det finns ombyte när det är dags för Lisa att tvättas i maskin. Herman har alltid haft sin kanin och de gånger han upptäckt att vi tvättar den blir det lätt både gråt och tandagnissel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!