måndag 2 maj 2011

En måndag!

Måndagssummering i ord..

I bilen på väg till Motala hörde jag på radion att bin Ladin är död. Nyhetsrapporteringen är total - man hoppas att det inte ska bli följder av detta men det känns lite väl naivt att tro.. Försökt att följa detta lite under dagen, lite svårt men tanke på att jag varit igång på jobbet hela dagen.

Sprang hem och det kändes rätt bra. På torsdag springer jag Salomon Tour i Vidingsjö, det är ett terränglopp och jag har valt distansen 5 kilometer.

Edith övergår till att bara sova en gång per dag, eftermiddagen har bestått i att bära och försöka sysselsätta en väldigt trött och kinkig dotter. Alla såna här sömnförändringar är jobbiga, både för förälder och barn.

Nu är det kväll, jag ska omedelbart efter publicering av detta inlägg framföra önskemål om en dator- tv- och framförallt Iphone-fri kväll. Är det möjligt att lyckas??

2 kommentarer:

  1. Blev det en dator, tv Iphone fri kväll?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jadå! Ända fram till klockan tio men då skulle jag ändå sova!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!