torsdag 17 mars 2011

Prickar och blommor!

Vore rent elakt att lägga ut en bild på sonen som han ser ut just nu. Stackaren är alldeles full av vattkoppor, verkligen från topp till tå! Har inte räknat men det är många hundra känns det som.. Detta är fjärde dagen och vissa koppor är vätskefyllda och rinniga, andra börjar att torka ut och andra verkar vara på uppblossande. Än så länge kliar det inte så mycket utan receptfri antiklikräm från Apoteket verkar räcka. Och lite feber på det.. Stackars liten, smet tidigare från jobbet för att vara hemma och bara vara med honom och dottern.

Dagens bild blir istället på mina nya skor jag hittade på Din Sko. Varje vår drabbas jag av mönstermani och vill ha blommor, prickar, ränder och roliga mönster. Dessa var ju rart mönstrade och de är fina jobbskor, hade dem idag till blå chinos och vit blus. Nyttigt för humöret också - verkar ha en förkylning på ingående och känner mig tung i huvudet. Blommiga skor lättar upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!