fredag 25 mars 2011

Nu är det slut på veckan..

En lönefredag som denna blir jag glad över så lite - eller mycket!! Lunch med vännen Eva, många skratt på jobbet och till det - en bit god kanelkrans! Fick bästa parkeringsplatsen utanför mataffären, tog med köpmat hem till glad man och glada barn! Krävs inte mer än så!

Nu sitter vi här och gäspar lite ikapp jag och min man, ett glas rött och finalen i Let´s Dance. Skrattar lite åt sonen som förut kommenterade min önskan om ansiktsmask så här:
-men mamma vad då för mask? Drakmask eller Starwarsmask?

Återkommer på söndag här i bloggen, denna helg ska jag åka till Stockholm för att träffa mina barndomsvänner Jenny och Anna-karin!! Riktigt länge sen jag fick skratta ihop med dem och jag ser riktigt mycket fram emot det väntande dygnet i storstan.

Ha en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!