lördag 26 mars 2011

Mateus

Ett litet inlägg, ändå, i väntan på att klockan slår tolv och jag sätter mig på tåget till Stockholm..

Var ju och lunchade med min vän Eva igår och imponerades av de fina tallrikarna på Waynes Coffee. Tallrikarna på Waynes var i lila och jag såg att alla på serveringen fick sin mat på sådana. Måste säga att det förvånade, och gladde mig, att upptäcka märket Mateus och surfa runt på deras hemsida. Ett svenskt märke med både butiks- och webförsäljning. Varje tallrik kostar runt 300:- och det måste ju ändå vara rätt ovanligt för ett fik som Wayne´s? Jag menar, det måste ju gå åt en del tallrikar - tycker man mest får maten på enkla tallrikar från IKEA!? Hur som helst, väldigt mysigt att få sin mat så fint serverad!

3 kommentarer:

  1. Mmm, visst är det fint! De har rätt mycket på epok o änglaboden! Jag är ju sugen på det där fjärilsfatet...

    SvaraRadera
  2. Är också sugen på Mateus.. har faktiskt köpt 2 tallrikar till mig själv i födelsedagspresent:)

    Hoppas helgen varit trevlig!
    Kul att du tittade in till mig// Marie

    SvaraRadera
  3. Å så flott med fina tallrikar!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!