onsdag 23 mars 2011

Idag: VAM

Klev upp för att åka till jobbet som vanligt. Maken, min starke och långe, har dock feber så jobbkläder fick snabbt bytas mot jeans och tröja. Kan inte begära att han ska vara på alerten med två barn när han har feber! Så det blir VAM - vård av man! idag..

Tog med barnen till jobbet för att hämta dator för att eventuellt kunna göra nånting hemifrån. Gick med sonen till dagis och nu sover dottern i sin vagn, kaffe har jag druckit så nu är det bara att koppla in jobbdatorn och se vad jag får gjort.. Om han piggnar till sig i eftermiddag så åker jag in på ett möte..


3 kommentarer:

  1. :) Du får helt enkelt ta hand om mannen i dag då! De blir ju lätt rätt så dåliga när de är sjuka.......(eller har jag bara fördomar:))?

    SvaraRadera
  2. I sånna lägen är det toppen att kunna arbeta hemifrån.
    Hoppas mannen kryar på sig.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att mannen kryar på sig snart! Så att både du och han kan jobba som vanligt igen :-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!