fredag 4 mars 2011

Fredag!

Yes! Fördelen med att börja jobba är förstås att fredag får en helt ny innebörd. Fredag! Fredag som i ledig helg och massa tid att umgås med man och barn. Underbart!

Jag försöker ofta åka till jobbet och vara där strax efter sju, i synnerhet om jag har mycket möten under dagen, för att kunna åka hem vid halv fyra-fyra. Det innebär att det blir kort om tid på morgonen att vara med barnen, längtar mycket efter dem när det är dags att åka hem. Så mysigt att sen bli mött av liten krypande dotter och springande snart fyraåring i tüff tröja. Så i eftermiddag väntar ett möte i Norrköping sen hem till de jag älskar mest.

Gilla på den ni!

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt! Kram sara

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar fredag Sara!!
    Ska du med och träna med mig för Karro på lördag? Functional moves...
    Messa för vi får vara hennes gäster tror jag...
    kram

    SvaraRadera
  3. Så söta dom är! Ha en skön helg!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!