onsdag 30 mars 2011

Födelsedagen!

Önskad present; legogubbe i halsband. Kommer tänka på Herman varje gång jag har det på mig.
Önskad present; ny fräsch väska till träning eller dylikt!

Har haft en fin födelsedag idag! Förutom att bli uppvaktad och skönsjungen för av man och barn på morgonen (ok, det var mannen som sjöng..), fått kort och telefonsamtal har jag egoboostat mig på följande sätt:
  • ringt telefonbanken och hört den elektroniska rösten gratta mig på födelsedagen!
  • handlat i en affär och hoppats att jag skulle få visa leg. Gillar det som hände när man ser det gå upp för kassörskan att det är ett födelsedagsbarn hon har framför sig. Gillar tanken, dock hände det inte..
  • på facebook fått fina grattishälsningar av vänner och bekanta

Solen sken idag och för första gången känner jag att det hettar i ansiktet, visst fått lite färg! Underbar dag att vara ledig! Underbar dag att fylla år!

Ha en fin kväll!


3 kommentarer:

  1. Vilka fina presenter du fått!! Legohalsbandet var superfint!!! Verkar som du haft en riktigt härlig dag!! Har faktiskt varit med om att kassörska velat ha leg på min födelsedag, men hon reagerade inte alls!!;) Hoppas prickarna på E är lindrigt? Här börjar det öka på lite men ingen har ännu blivit stor och vätskefylld, de är mer små plitor och några är pyttesmå och vätskefyllda! Var det så för H också? Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Det började så, sen kom det snabbt många fler... För E är det ganska lindrigt faktiskt, dock verkar det klia en del..

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen legohalsbandet!!
    Anneli

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!