måndag 28 februari 2011

Rätt i låret!

Även som ettåring får man ta konsekvenserna av att bli äldre. Liten var idag på 12-månaderskontroll på BVC och då ingår (om man deltar i vaccinationsprogram vilket vi gör) 12-månaders spruta. Och man får inte bara en spruta utan två. Precis att hon lugnat sig efter första så kommer en till. Pang på bara. Ajaj men det går fort över. Sonen tyckte nog det var lite dåligt att hon inte fick nåt coolare plåster!

För övrigt en vikt på 8,5 och en längd på 73. Vi kämpar på med regelbundna mattider, smör i maten och olja i vällingen för att inte tappa på sin kurva.

Ikväll packar jag jobbväskan inför morgondagen. Hör ni inget ifrån mig på någon dag så vet ni varför..

Ha det fint så länge!

4 kommentarer:

  1. Första jobbdagen imorgon och du kommer att njuuuuta av att äta lunch själv.. ta en kaffe vid datorn och sitta själv..
    Träffa vuxna människor och skratta av dig lite..
    Visst saknar du dina barn men du vet ju hur det känns...det är som om det är förbjudet att säga det men det är SKÖÖÖÖÖNT.
    Lycka till imorgon och var BARA SARA!
    kram kram kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till på jobbet!
    Stackars liten. Vi var också på bvc igår, jag och lilltjejen, men lyckligvis var det enbart ett skoj besök. Inga sprutor.

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!