lördag 19 februari 2011

Nytt steg!

Vi dyker ganska djupt i godisskålen och tar det lugnt idag. Herman har en temperatur som ligger strax under feber så han sitter mestadels uppkrupen i soffan under en filt, gäspar emellanåt. Han är helt inställd på att se melodifestivalen ikväll, får se om han orkar. Förra lördagen blev hans älskade kanin trött till slut så han gjorde sällskap med den..

I natt har jag sovit i eget rum för att Edith inte ska tänka på mig som en matleverans om nätterna längre. Det gick bra över förväntan, hon vaknade en gång och var arg men annars nöjde hon sig med välling först på morgonkvisten. Vi gör samma sak ett par nätter till och sen vill jag nog på fullt allvar tro att jag helt och fullt får ha min kropp för mig själv. Hon fyller ett år om bara en vecka så det är på tiden känner jag.. Också lägligt i tid att helt sluta amma nu, käre värld jag börjar jobba om bara 8 dagar nu!

Har för första gången testat Functional Moves idag, var på Karros pass nere på WorldClass. Lite trixigt men rätt så jobbigt, kommer säkert få träningsvärk då ganska många övningar var ovana. Kul att testa i alla fall!
Ha en fin lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Åh, farligt gott godis du läskar med här ;) Hoppas ni hade en mysig tevekväll i går och att lillkillen orkade titta.

    SvaraRadera
  2. Kul att du var med, och härligt med träningsverk idag =)
    Kände mig inte dålig på passet, men blev helt sänkt när jag kom hem...skumt.
    kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!