måndag 14 februari 2011

Att vara uppriktig!

Ringde min lillebror igår. Vi bor långt ifrån varandra och hörs mestadels över telefon. Jag har hus man och barn, han har hus fru och barn. Av naturliga skäl hörs vi inte så ofta som jag önskar att vi skulle, det kommer hela tiden så mycket vardag emellan! Mestadels är det jag som ringer och den här gången avvaktade jag med flit ett tag, tänkte att han kanske skulle hinna före. Så nu hade det gått längre än vanligt..

Hör i alla fall att det är fullt liv i bakgrunden när jag ringer men hör att han blir glad av att storasyrran ringer. Han säger:
-Men tjenare syrran (så säger vi från Arvika till varandra). Jag tänkte faktiskt att jag skulle ringa dig idag, eller jag har tänkt ganska många dar att jag ska ringa dig. Idag.

Shit! Vad jag gillar honom för att han är så uppriktig!

2 kommentarer:

  1. Ja det blir så mycket enklare att ha en syskonrelation mitt i livet då.

    SvaraRadera
  2. Härligt det där men familj =) även om man inte hinner som man vill! =D Jag hoppas ni får en bra och härlig snöig dag idag =D

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!