torsdag 20 januari 2011

Att se kärlek mellan sina barn




Puss!
Och mitt i allt det där.. Mitt i att känna sig trött, sliten och rynkig.. Kort tålamod och schleten.. Mitt i det där är det finaste jag ser de här små juvelerna som busar, leker och mår så gott i varandras sällskap. Herman busar med Edith så hon kiknar av skratt, han är så nöjd att det är honom hon har så kul åt så han skrattar till slut lika mycket han.

"Titta mamma! Hon skrattar till mig! Titta igen!"

Syskonkärlek när den är som bäst. Vackert!


2 kommentarer:

  1. Visst är det helt underbart att det finns där, ljusglimtarna, skratten, lyckliga stunder, kärlek. Ens barn som är otroliga på att känna sig behövd & älskad. Allt slit, otillräcklighet, trötthet och allt som tynger en när man är föräldraledig det vägs upp 1000falt av det goda :)

    SvaraRadera
  2. Fina ord Annika! Tack för blogginbjudan:-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!