tisdag 4 januari 2011

Rätta vägen till Boxholm!

Åkte till Boxholm idag för att träffa Pernilla och hennes familj. Jag jobbade med Pernilla för flera år sedan och jag är så glad att vi behåller kontakten även efter dess att vi slutat vara kolleger. Kolla länken här till höger, där hittar ni hennes blogg som heter "Pernillas pyssel". Hon gör jättefina saker, mycket barnkläder med det egna märket "apelsin". Jag har bett henne sy en sommarklänning till Edith, vi kom överens om vilken modell det ska vara så får Pernilla välja vilket tyg klänningen ska sys i.. Spännande!!

Det tar lite tid att komma till Boxholm och så här såg det ut innan vi kom fram.. Trött kille som bara inte orkade hålla ögonen öppna hela vägen.

Och hittar man inte vägen direkt så är det ju alltid bra att ha tillgång till en Iphone med inbyggd GPS! Man kan nästan undra hur man klarade tillvaron innan det fanns en Iphone i familjen??

En liten extra hälsning till både min mamma och min pappa som legat/ ligger hemma på varsitt håll med kräksjuka.. Usch usch, hoppas ingen annan smittas vidare.. Krya på er!!

1 kommentar:

  1. Boxholm... köpte ni god ost också?
    Sommarklänning.. jag drömmer mig bort...längtar.
    Apropå längtar hur har du det torsdag denna vecka. Kan vi kanske ses på kvällen hemma hos mig? Kanske jag får locka med en god god kaffelatte?
    kram Ulrika

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!