tisdag 25 januari 2011

Gilla. Att svettas!

På de flesta ställen på nätet kan man "gilla"det man läser. Eller gilla olika företeelser.
Jag trycker "gilla" när det gäller att svettas, eller kanske egentligen mer för den känsla som själva träningen ger efteråt. Då, när man kommer hem och känner sig trött nöjd och glad!

Igår tränade jag spinning på "mitt" gamla gym; WorldClass. Det är flera år sedan jag var där sist och jag blev glatt överraskad av hur fint de nya ägarna gjort anläggningen. Nya färger, ändrade utrymmen och trevlig personal. Mycket folk också, de är ju ofta det så här i början på året när alla vill komma igång och komma iform. Kul! Jag tränade för Jenny Kahanek (www.springamera.blogspot.com) och jisses hon kan peppa den tjejen! Backar, intervaller, raksträckor till rolig och lätt-tränad musik, om vartannat. Riktigt roligt!

Vintertid är ju spinning ett väldigt bra komplement till att springa ute, längtar efter att kunna ta på löparskorna och springa ett varv ute nu. Gärna när det är ljust på kvällen och när broddarna ligger långt ner i en byrålåda hemma.

Ha en skön tisdag! Jag och Edith ska på babysim och ikväll ska Jonas och Herman på Hermans simskolepremiär inom LASS!

1 kommentar:

  1. Så kul att du var med Sara!(tack även för dina fina komplimanger, det värmer verkligen!)Hör bara av dig om du är sugen på att köra fler pass!Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!