onsdag 19 januari 2011

Bra TV-serie, andra passet och nu Sov Gott!

Åh, nu är det bara en del kvar av den nervkittlande serien "Bibliotekstjuven" som går på SVT. Nu några minuter efter den är slut går det inte att sluta tänka på avsnittet och fundera över hur det ska gå för bibliotekstjuven. Kanske lite sent att tipsa om en serie som gått två av tre avsnitt men har man lust kan man ju alltid kolla SVT Play!

Annars har det varit en bra dag. Kollade lite på partiledardebatt med en sovande Edith på förmiddagen, hämtade Herman och träffade Saga med mamma Maria och lillasyster Nora. Eva kom på middag med sin Noah och passade barnen medan jag hade pass. Jonas jobbade lite senare idag så jag behövde hjälp! Tack - Ängel!!

Passet.. Det andra för terminen och min spontana känsla efteråt var idag - nöjd! Ändrade på några saker från förra veckan men använde samma musik och koreografi i stort. Alltid svårt att utvärdera sig själv som instruktör men andra gången med ett nytt upplägg känner jag ofta ett lugn. Stegen och passet sitter mer där det ska och det går också att på ett lugnare sätt visa deltagarna upplägget. Premiärmissar kan man rätta till. Musiken hjälper förstås till och andra gången vet man mer var i musiken det passar att hålla igen/ ta i extra. Många deltagare kom för att vara med och svettas och roligt var också att jag fick med mig både Annika och Julia på passet! Upplevde bra respons från deltagarna så det är en trött och glad Sara som tackar för idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!