tisdag 25 januari 2011

Att misslyckas med sin shopping..

Photo Booth är kul..


Vem har, liksom jag, upplevt detta:

I klädaffären, tänkt tanken:
"ja, de skulle kunna va snygga. Fast jag brukar ju ha 38 och byxorna finns bara i 36. Det är nog en rymlig passform. De passar nog. Orkar inte prova, det är ju ändå öppet köp. Slutrea, åh va bra då blir det ju väldigt väldigt billigt. Jaha finns det 15 par såna byxor kvar? Är det bara jag som tycker de är snygga för inte kan det vara så att de är konstiga när de väl sitter på? Det kanske är så att just min kropp är den kropp som den som designade byxorna hade i åtanke när hon gjorde dem, alltså kommer de vara supersnygga på mig och inte snygga på nån annan. Till mina nya skor.. Ok, jag köper."

Hemma, framför spegeln:
"vart fasen är kvittot eller ska jag fråga om nån kompis vill ha dem. Nån med en helt annan kroppsform än jag. Ser ut som.. vet inte vad? Hur tänkte jag nu?
Om ett år:
gröna tunnorna till Myrorna.

Ordinarie pris är också ganska bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!