lördag 8 januari 2011

05:30

är jag inte så sugen på att gå upp. Då har Herman kommit och lagt sig bredvid och klagar på att han får för lite plats. Klagar på att jag blåser på honom (ojdå, jag andas visst) Han och Jonas knör istället ihop sig i Hermans barnsäng och somnar. Då har Edith vaknat till och sitter i vår säng och hittar sin snuttefilt och börjar leka tittut. Ser sådär söt och förväntansfull ut på lek som hon gör om dagarna. Superglad. Sitter där med filten på huvudet och busar. Da-da-da-da. Tänker att hon är ju för söt men varför kan hon inte förstå att det ännu är natt??

Hon somnar om i alla fall, sover till halv åtta. Skönt...

2 kommentarer:

  1. Mmm jag känner igen det där. Fast hos occ brukar klockan vara 04.30 när det händer! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Mys!! Hon är för gullig er lilltjej!! Här vaknades det 7.20 och inga tendenser till att somna om då inte!!;) Kram på er och ha en skön lördag!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!