söndag 28 november 2010

Snöar inne

idag igen..
Söndag och första advent, snö snö snö som faller ner.
PLUS: Vi har besök från Karlskrona över helgen och nu kommer vi till den stora fördelen med alla denna snö. Mattias, Matilda, Tyra och lilla Hilda stannar en dag extra för att slippa åka i värsta snöyran! Härligt att få en dag till med sina vänner!
MINUS: vaknade av ett igensvullet och rött öga. Har nån lindrig ögoninfektion som jag inte vet vart den kommer ifrån. Inte luftburet men dock smittsamt (i alla fall för barn som lättare petar sig i ögonen). Så idag är vi bjudna på adventsfika hos Jenny (www.koloniliv.blogg.se), ska ringa och höra mig för om jag får komma med mitt öga eller hellre stanna hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!