söndag 14 november 2010

Skratt och gråt

fick vi på "Dyngkåt och hur helig som helst" med Mia Skäringer igår. Ojojoj, jag skulle lätt se samma föreställning igen! Vill inte ens tänka tanken att försöka återge vad vi fick vara med om, bara att det var riktigt riktigt bra! Roligt och sorgligt, tänkvärt och inspirerande
på en och samma gång! Om Du inte redan gjort det, kolla hennes blogg Avig Maria som du hittar i länklistan här bredvid!

Underbart att bli så fängslad av nånting som jag (tror alla) blev av detta. Njuter och tänker inte en sekund på vad klockan är eller nåt annat som man normalt går och tänker på. Nu väntar jag på ny omgång av 1) Solsidan 2) Mia och Klara..

Lillebror Per och hans Anna kom ner från de värmländska skogarna för att gå på show tillsammans med oss, stannade över natt och hann också att busa lite med Herman och Edith.
Att bli dragen i gåstolen ute var dagens hit:

Per Rosenäs (nytaget efternamn för "lillebror" och hans familj)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!