tisdag 30 november 2010

Fröken Rosa och jag

har ännu en innedag tillsammans.. Vi gick med Herman till dagis som vanligt men sen direkt hem, finns inte kläder i det här hemmet som håller henne varm i -13 grader..
Sitter och funderar på julklappsinköp och när dessa ska göras. Moget 1: Barnen och deras kusiner är de vi satsar på när det gäller julklappar, känns skönt att ha kommit fram till ett sådant vuxet beslut! Moget II: Planen för i år är att veta INNAN vad som ska handlas, inget planlöst vandrande i butiker för att hitta de saker man vill ge. Det är kul att få ge julklappar men det behöver inte betyda att man inte tänkt till innan..

Ser fram emot kvällen, ska åka till Ulrika i Ekängen och fika och snacka lite. Inte som mamma utan som Sara. Bara Sara!

2 kommentarer:

  1. Välkommen underbara Sara!!
    Längtar längtar längtar!
    kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Förlåt att jag varit så OTROLIGT dålig på att ge livstecken. Jag skäms. NU är det andra bulla roch jag hoppas vara lite mer flitig på din blogg, har varit bloggpausad i huvudet sen nästan innan sommaren- det bara blev för mycket!
    Hoppas ni alla mår bra.
    Måste fixa en återträff med alla och barnen eller tom mammorna ta sig en liten weekend någonstans vad sägs??? Hade varit så himla kul!!! Alternativt är alla mammorna välkomna ner till Malmö i januari/februari för utflykt i mysigaste staden Köpenhemn?!?!?!

    KRAMAR i massor!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!