tisdag 2 november 2010

Fem år med Jonas!

Fem år idag! Fem år sen som vi var på en första date. Den där första daten åt vi sushi och drack cola light, jag fick wasabi i näsan men ville inte visa det för honom utan höll igen. Senare fick jag reda på att samma sak hänt honom! Innan daten var jag nervös för hur det skulle bli att träffa en så lång kille, jag som bara är en å sextifem.. Vi hade kul och det det gick ju bra, det blev ganska snabbt fler träffar..

Känns som igår men också som längesen om man ser på det vi hunnit med så här långt! Fått världens goaste barn är det viktigaste förstås! Vi har också varit gifta i lite mer än två år och bott i vårt hus i två och ett halvt. Som personer är lika på många sätt men också olika. Kompletterar varandra! Känner en stark kärlek till min man!

Ikväll firar vi med att gå ut och äta - bara vi två. Ska bli mysigt!

4 kommentarer:

  1. Kommer ihåg min första tanke, gör du?! Love, Jonas

    SvaraRadera
  2. ååh va fina ni är! Och fint iordninggjorda för en mysig middag ikväll också :) det tillomed pirrade i min mage när jag läste ditt inlägg! hihi

    SvaraRadera
  3. love is in the air............underbart att läsa! Hoppas ni fick en mysig middag ihop och kommande åren kommer präglas av samma starka kärlek!

    SvaraRadera
  4. käääärlek!

    hoppas att ni har en toppenkväll!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!