måndag 11 oktober 2010

Kameralek

Medan Edith sov tog jag systemkameran och gick på promenad. Solen skiner och himlen är blå - vill gärna fota lite dessa dagar för att komma ihåg dem sen när det är grått och trist.

Systemkameran ihop med datorn (Mac Book Pro) gör det både kul och enkelt att fota och sen redigera bilderna. Har nyligen upptäckt alla fotobloggar som finns på nätet så där läste jag lite mer om ISO-värde häromdagen.

Och kolla! Det är rätt fint runt Hackefors och Skonberga

















Lek med svartvitt är också ganska kul, ska testa att ta lite svartvita på barnen framöver.


Ha en fin dag! I eftermiddag tar jag med barnen och går till Hackeforsgården - vårt måndagsnöje!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!