torsdag 7 oktober 2010

Förkylningstider

Det snoras friskt här idag, Herman hävdar bestämt att näsan "fastnar" på grund av detta. Jag förstår precis vad han menar..

Edith var vaken fler gånger än vanligt i natt och hade visst svårt att sova på grund av snuvan. Vid fyratiden låg hon bredvid mig en stund, trodde det skulle få henne att somna. Men icke, efter nära en timmes snurrande snorande ätande och skrikande så bar jag henne tillbaka till sin egen säng. Där somnade hon på stört! Slutsats; hon sover bäst i egen säng även när hon är förkyld..

Idag får bli en lugn hemmadag, jag ser ut som en hamster (vänstersidan) och håller mig gärna hemma. Två snoriga barn och ihållande regn bidrar också till innemys idag. Baka kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!