torsdag 2 september 2010

Bra start på september!



Gungpremiär idag!
Härlig känsla av att detta kommer bli en bra höst - åtminstone har den startat så! Jag och barnen hittar på våra små utflykter i området och har det väldigt bra. Vi träffar kompisar en del både bokat men också spontant som idag när vi mötte Albin-familjen i lekparken och Maria som var där med sina två barn Saga och nyfödda Nora.

Edith har haft en period med vääääääldigt lågt matintag på dagarna men hög amningsfrekvens om nätterna= trött mamma.. Fick lite råd och vägledning på BVC med den följden att natten som gick var hon nöjd med mat två gånger. Anna Berntsson vad ger du mig för den? För mig var det bekvämt i alla fall..

Avslutar med en bild, visar lite av hur mornarna ser ut när Herman ska till dagis men inte kan låta bli att apa sig för att få Edith att skratta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!