torsdag 30 september 2010

Arvika!

Passade på att åka med hem till Arvika nu när måleriet är avklarat och Svein skulle åka hem. I Arvika finns mormor, Svein, morfar, Värmlandskusinerna och morbror Per och hans fru Anna. Kul, kul tycker Herman att detta är, gott tycker jag som kan få en timme mitt på dagen för mig själv.

Imorgon kommer kusinerna Viktor och Erik och stannar över dagen. Eftersom vi bor en bit ifrån varann är det sällan barnen ses men nu får de en dag tillsammans med mig och mormor/ farmor. Jag och mamma hade en ambitiös plan om att åka till Simhallen men efter lite användande av "sunt förnuft" har vi bestämt oss för att lekparken blir lagom med de fyra barnen. Vet inte vem som kommer att behöva fredagsvilan bäst sen? Jag eller mamma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!