måndag 30 augusti 2010

Mac Book Pro..

Jaha så har vi då till slut skaffat en ny dator i familjen - en Mac Book Pro från Apple. Kul! Vi har ganska länge diskuterat vad för typ av dator vi ska ha, jag tycker att en dator är en tråkig utgift men vill gärna ha en.. Jonas är som bekant väldigt förtjust i sin telefon från Apple och skulle vilja ha en hel teknikpark med grejer från Apple hemma. Och nån stans ska man ju börja eller hur! Så nu har vi en cool dator som jag bara ska lära mig att hantera ordentligt! Inga bilder idag alltså!!

Förresten, det är vardag igen.. Hackeforsgården började med sin Öppen förskoleverksamhet igen och vi var där nu på eftermiddagen och lekte, sjöng om gula solar som är runda som hjul, fikade och hade det bra! Gillar verkligen stället - det är lagom "kyrkligt" och väldigt tillåtande för alla barn och alla vuxna.

Nu duschdags efter mitt andra aerobicpass för terminen. Kul att vara igång igen och det kom tillbaka en del tjejer från första gången och det känns alltid som ett bra betyg! Svetten rinner och musiken ligger som en matta i bakgrunden - härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!