tisdag 17 augusti 2010

Full fart på Nitaregatan idag


Mammor, barn och bebisar i en skön blandning idag efter dagis. Efter lite mellanmål så lekte treåringarna gladare än innan mellanmålet (eller hur Ida och Hanna..), det är ju alltid roligare att leka med andras roliga grejer än med de man har själv hemma. Och ärligt talat, vi är väl likadana som vuxna? Det är ju alltid kul att låna en kompis örhängen eller klänning när man ska på fest. Eller??

Carl på golvet och Herman och Märta i soffan:
Ebbe och Edith har funnit varandra
Nu ska vi äta!!
Bebisskaran utökad med Sigrid, 9 månader
Söta! Och vill nån köpa en snygg tvåa på Hunnebergsgatan i Linköping kan ni hålla koll nu. Märtas mamma och pappa säljer den nu, finns på Hemnet senare i veckan. Vart de ska flytta? Västervik verkar det som (fast jag hoppas ni är kvar!!)
Nu har jag slöglott på Allsången en stund men man verkar inte få reda på vem som ska hålla i det hela 2011 idag heller. Trots allt som Aftonbladet vill skriva om programmet.. Attans hur ska man kunna bärga sig...
Skorna står i hallen och stirrar på mig nu, de tycks säga att ska jag springa så ska jag göra det nu. Innan det blir för mörkt. Attans, bäst jag lyder. 5 kilometer snabbt tempo väntar!

1 kommentar:

  1. Åh, vilka härliga bilder på ungarna!!! Önskar att Henry kunnat vara med!! Får bli nästa gång- och snart!!!! Stora kramar!!!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!