söndag 4 juli 2010

Trädäcksbyggare Jonas

En bild på min man som bygger trädäck så här de varmaste dagarna under sommaren. Imorgon kan jag nog visa en bild på resultatet! Det "värsta" med renovering eller ombygge/ tillbygge kalla det vad man vill är ju det att det ger en grym mersmak. I Jonas värld är nu den nya idén att bygga ett större trädäck än det vi gör nu. Och däcket ska gränsa till en pool. Eller i alla fall nån form av rabatt. Jonas vill gräva plintar så det smäller i jorden här i Hackefors! Keep dreaming säger jag som innan sommaren är slut gärna ser att vi bytt ut de stående staketspjälorna till liggande - smalare.. Helt realistiskt och nödvändigt om ni frågar mig!

Nu är det sovdags, sprang en lång runda ikväll efter att barnen somnat och det var lite svalare i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!