måndag 14 juni 2010

Nostalgitripp






Den här solhatten gjorde mig nostalgisk så jag letade upp gamla Herman-kort för att ni ska se hur han såg ut när han var som Edith är nu. Ni må tycka att jag är patetisk och jobbig som ska kosta på mig att vara nostalgisk mitt uppe i allt men det bjuder jag på! Tycker fortfarande att mina små änglar är väldigt syskonlika.
Och nu undrar ni - vem är vem?? Svar, kolla på mig. Jag har fler rynkor nu för tiden än på bilderna med bebis i turkos tröja:-)

Ha en fin kväll!


2 kommentarer:

  1. Klart man ska ha nostalgitripp!! Underbart!! De är lika dina goingar, men det syns ändå såå väl vem som är kille och tjej!!! Och jag tycker nog inte att deras fina mamma fått särskilt mycket rynor än!! Skrattrynkor ska man ha, så det syns att man är glad!!*ler* Kram till er!!

    SvaraRadera
  2. Hej Sara!
    Vilken fin blogg du har! Verkligen roligt att följa era förehavanden. Tiden går så snabbt! Kom plötsligt på att det bara är några dagar kvar till helgen... Vill ni, så är ni såklart välkomna att bo här.
    Jag jobbar kl 14-22 på lör och 7-16 på sön, så vi får ordna med egna nycklar till er på något sätt (ni kan säkert låna Klaras nycklar t.ex)
    Ha det gott! Kram Anna

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!