söndag 27 juni 2010

Midsommar och glada vänner

Åh va härligt att denna midsommar blivit den soligaste jag kan minnas! Midsommarafton firade vi i Ljungsbro tillsammans med Micke och Maria samt familjen Rehnström.
Den inkluderade allt en midsommar "ska" innehålla: midsommarkrans, lövad skrinda, dans runt stång, vinst i lotteriet (varuhink!!), fiskdamm, grill, gott sällskap och roliga diskussioner. Kul!

Ovan ser ni Herman i dansens virvlar (ja, han är inte mycket för det där får jag erkänna..).
Nedan är han gladare - godis i fiskdam och vinst på lotter!
Midsommardagen fick vi besök av denna unge man, Ture:

Ture och Herman är precis lika blonda och mer eller mindre svårt att fånga samtidigt på bild.. Tures föräldrar Jenny W och Pelle fångades dessvärre inte på kort men jag och Jenny hann uppdatera oss rätt mycket om läget under tiden Pelle var hos en kompis och kollade fotboll (Uruguay-matchen ni vet:-) Tack för det och vi ses om nån vecka igen! Då ska det inte vara några pinsamma ogrästuvor under buskarna..

Och idag har vi firat våran lilla Edith - fyra månader just idag! Hon går nu med full fart in på storlek 68 i kläder och det är kul, det mesta av det hon fick när hon föddes är just den storleken så hon är rätt välekiperad! En liten solstråle till tjej!


1 kommentar:

  1. Jag vill äta upp Edith!! Huuuur söt får man vara??? Gud vad härligt att se henne. /AK

    SvaraRadera

Vad glad jag blir när du skriver en liten hälsning till mig!